Keblinger

Om Niklas Lorentzon

Jag och min yngsta dotter.
Min familj...
Jag är pappa till två underbara tjejer, adopterade från Sydafrika. Min fru heter Katie och kommer från USA. Där har du vår något annorlunda, internationella familj. Du kan läsa mer om oss på vår familjeblogg.

Läs mer här>>>

Pastor i Centrumkyrkan...
1999 var jag med att plantera Centrumkyrkan i Staffanstorp. Det har varit en fantastisk förmån att få vara en av församlingens pastorer sedan dess. Du kan läsa mer om församlingen på vår hemsida.

Författare och föreläsare...
Under våren 2013 kommer min nästa bok ut på Semnos Förlag. Den heter Du kan göra skillnad - vilka mål har du för din privatekonomi?
Jag tycker om att skriva. Boken "I direktkontakt med tronen" kom ut på Semnos Förlag för närmare tio år sedan. Sedan dess har jag skrivit material som framför allt används i Centrumkyrkan men också i en del andra sammanhang. Min bok "Nytt Liv" användes i år och förra året på Pingströrelsens Nyhemsvecka.

Journalist...
Som av en tillfällighet fick jag några uppdrag av Tidningen Inblick och sedan dess skriver jag artiklar nu och då.

Pedagog...
På vardagarna jobbar jag på en gymnasieskola med ett gäng fantastiska kollegor och härliga ungdomar.

Mina två döttrar på äventyr