Keblinger

Personlighetstest

Som sagt har vi en gåvoupptäckardag idag med min hemgrupp.
Jag sa att jag blev lite trött på alla personlighetstest etc. i går när jag förberedde mig.
Dock var det ett som jag fastnade för (bara på skoj).

Gör testet här. Jag lägger in hur du tolkar dina resultat längst ner i inlägget. Men gör först själva testet innan du läser tolkningen.

Test:

Du har ett rum som är en perfekt kub. Inga fönster, inga dörrar. Nu får du ett antal saker och jag vill veta hur du placerar dem. Skriv ner dina svar:

1. Hur många blommor vill du ha i rummet och var placerar du dem?

2. Du får en häst, var placerar du den?

3. Du får en kub. Hur stor är kuben och var placerar du den?

4. Och till sist, var placerar du en tornado?

Se tolkning nedan...
















-----
Hur man tolkar placeringen av alla sakerna är samma för allt: mitt i rummet betyder att det är väldigt viktigt och centralt i ditt liv, det är något du prioriterar och lägger mycket energi på.
Ju längre ifrån dig desto mindre viktigt.
Placerar du saker framför dig så betyder det att det är saker du stödjer, placerar du saker bakom dig så betyder det att du känner stöd från de sakerna bakom dig.
Om man hänger en eller flera saker så betyder det att man är väldigt kreativ.

1. Blommorna representerar vänner. Har man många blommor överallt så betyder det att man tycker om att ha många ytliga vänner. Har man istället en enda blomma betyder det att man håller sig till få men väldigt nära vänner.
2. Hästen representerar din kärlekspartner.
3. Kuben representerar ditt ego. Ju större kub desto större ego.
4.Tornadon representerar problemen i ditt liv. En stor tornado innebär att problemen tar mycket plats och tvärtom.