Keblinger

Bokrelease avklarad!

Igår var det en väldigt rolig dag för mig. Vi hade release för min bok i Centrumkyrkans lokaler med mingel och en föreläsning. Jag blev så glad över alla underbara vänner som hjälpt till så mycket med mat, fixa lokalen och allt annat som behövde göras. Ni är kanon!

Det mest inspirerande var kommentarerna jag fick från de som nu läst boken under veckan (några hade kunnat köpa boken en vecka innan releasen).

Någon berättade att han redan börjat titta över sin ekonomi. Någon annan uppskattade de konkreta exemplen på steg man kan ta med sin ekonomi och att boken var lättläst.

Just det sista blev jag glad för. Jag har tränat en hel del på att hålla mitt språk enkelt utan att innebörden skall försvinna. Jag vet att många andra är fantastiska på att brodera ut och säga saker på tänkvärda och vackra sätt. Den ambitionen skall jag också ha kring något skrivprojekt i framtiden men den här boken vill jag hålla enkel och konkret men samtidigt med ett djup.

Jag tror att min svärmor tog några foton igår så jag hoppas kunna lägga upp något bildbevis lite senare i veckan från eftermiddagen.

Det enda trista som hände igår var att jag i sista meningen i föreläsningen tappade rösten, och jag har inte hittat den ännu. Hoppas den kommer fram innan onsdag kväll då jag föreläser i Stenungsund! :)