Keblinger

På gång under helgen

Vad har du på gång under helgen? Hoppas på lite vårkänslor nu va?!

Själv skall jag inom någon timme åk och hämta mina böcker. Jag har ju gett ut en bok på Semnos Förlag och de kom alltså idag! Alltid lite nervöst och häftigt att få hålla den klara produkten i handen. Snart så!

Jag har lagt upp en Facebook-sida, där man kan hålla dig lite uppdaterad kring vad som händer kring boken och hjälpa mig att sprida infon om den. Jag har ingen jättestort nätverk och är ju pastor i en liten församling här i Skåne så jag behöver all hjälp jag kan få :)

Gå in och gilla sidan här och dela den med andra! >>>

Maila mig på niklas.lorentzon@gmail.com så kan du beställa boken redan nu för 100 kr (ord. pris 129). Så får du den om ett par postdagar! Den har relesea söndag den 24 mars, men du får den så klart direkt!


Efter bokhämtningen åker jag med pastorsteamet här i Centrumkyrkan till Höör för ett dygn med pastorer i Salt and Light-familjen. Skall bli grymt bra!